viernes, 6 de marzo de 2009

3. ARIKETA: SARE SOZIALEN KOMUNIKAZIOA



Orain dela urte bat Tuenti deitutako sare sozial baten partaide naizela eta ez naiz inoiz marketing ekintza baten parte sentitu. Egia esanda, ez dut hurbiletik jarraitzen fotolog hau eta agian arrazoi honegatik ez dut marketing ekintza batean parte hartzeko aukerarik izan. Burger King-eko kasua bezala, marketing birala gauzatzen duten kanpainak arrakasta ziurtatuta izango dute deigarria den zerbait (abesti mugitu bat, pertsonai famatuak...) erabili ezkero. Marketinaren ikuspuntutik sare sozialak jende askorengana denbora epe labur batean heltzea ahalbidetzen du. Gainera, ez da egin behar ezer, bakarrik hedatzen den fenomenoa delako. Izan ere, lagunen artean gauzak elkar bidaltzen dituzte. Ikusten den mugarik handiena irudi ona zabaltzeaz gain, posible liteke marka baten inguruko irudi txarra ere zabaltzea. Adibidez, zure iragarkiaren protagonista den famatu bat ondo ikusia ez dagoen zerbait egiten badu, bere irudiaz gain, zeure markarena ere kaltetuko du. Baina, argi dago sare sozialen komunikazioa moda kontua dela.


No hay comentarios:

Publicar un comentario