Gaur, apirilak 3, proposatutako post-test-a egiten hasteko "Renfe" erakundeko telebistako kanpaina publizitario berria aukeratu dut. Hau iragarki kreatiboa da eta publiko zabal bati zuzenduta dago. Mezua zera da, eraikuntza eta tren berriei buruz informatu nahi gaituzte. Asteburu honetan estreinatutako kanpaina da, beraz, inkestatuek memorizazio erraza izango dute honi buruz galdetzerako orduan.
Post-test-erako iragarki hau hautatu nuen batez ere artistikoa delako. Egia esanda, nik neuk ez nuen oso ondo anuntzio honen mezua gogoratzen, bakarrik gainazalekoarekin gelditu nintzen: lan kreatiboa. Oso erakargarria da lan artistikoari dagokionez, baina ez da oso eraginkorra argumentuari dagokionez. Modu honetan eta ikerketatxo honen bidez frogatu nahi dudana da publizitate kanpaina honen eraginkortasun eza.
Lehen esan bezala, target zabal bati erreferentzia egiten du iragarkiak. Orduan, post-test honen hartzaileak gizonezkoak zein emakumezkoak eta Renfe trenen erabiltzaileak zein ez erabiltzaileak izango dira. Xede-talde hau horrela orokortu dut iragarkia Renfe-ren tren berriei buruz diharduelako eta ez, adibidez, tarifa berriei buruz.
Post-test honen helburua jendeak orokorrean iragarki honen mezua benetan oroitzen duen edo ez jakitea da. Beraz, hartzaileek iragarki honetaz zer gogoratzen duten jakin nahi izango dugu. Beste hainbat gauzen artean, anuntzioaren musika, slogana edota irudiaren inguruan galdetua izango da hartzailea.
viernes, 3 de abril de 2009
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario